Zjawiskowo piękna, zmysłowa, z charakterem, inteligentna...uroda nie była jej jedynym atutem. Krótko mówiąc: ,,och, ach" :D
Znam "Szpiega, który mnie kochał" od 1991-92 roku i muszę wyznać, że nadal uważam, że jest to jeden z najlepszych Bondów.
Jest w tym odcinku coś takiego, czego nie ma żaden inny odcinek, tego już ponad 50-letniego, cyklu.
W mojej ocenie w pewien sposób była to ostatnia tak udana część, podsumowanie serii w wielkim...
szpiegu który mnie kochał, w końcowej scenie filmu na platformie londuje helikopter z napisem PZL świdnik. (PZL to polski związek lotniczy )
W mojej nic nie znaczącej ocenie jak mawiał klasyk, żarło żarło aż w końcu przestało.
Dobry początek średnie wypełnienie i takie se zakończenie z mizerną sceną finałową – rzygam tęczą.
Nadmierna wilgość to chyba nie najlepszy kompan dla James’a.
Czytając inne opinie na temat pani Barbary czuje jakbym obejrzał inny film. Ogólnie to nie potrafie oceniać i nie zwracam uwagi na grę aktorów w filmach, dopóki ktoś nie zagra jak kompletne drewno i wtedy to się rzuca w oczy i tak było teraz. Przecież ta pani wypowiada kwestie jakby recytowała je na przedstawieniu dla...
więcejmamy sportowego Lotusa, skuter wodny, różnej maści komputery - SONY przy stole Stromberga, nowoczesny elektroniczny
zegarek SEIKO, różne wyświetlacze, mam na myśli ten co pokazywał kurs statku, nawet jeżeli to taki bajer zrobiony potrzeby
filmu, to rzeczywiście ciekawy i pomysłowy. Nawet jeżeli w poprzednim...
Chyba jestem na to za stary (gdy się zaczyna takie rzeczy mówić przed dwudziestką, to chyba nie najlepsza wróżba). Roger Moore dawniej był moim ulubionym Bondem i wszystkie filmy z jego udziałem uważałem za najlepsze w serii - dynamiczne, zabawne i efektowne. Dziś, po ponownym obejrzeniu zobaczyłem film przyjemny,...
i już wyjaśniam dlaczego. Przede wszystkim niesamowicie nudny; wątek egipski mało wciągający, a przedłużona do nieprzyzwoitych rozmiarów akcja na "Atlantydzie" świadczy o słabym scenariuszu, gdzie historię trzeba było zastąpić strzelaniną, eksplozjami i potopem. Ciekawy wątek współpracy obydwu wywiadów ale nie...
Niestety kolejny film z Rogerem, obejrzany ponownie, i refleksja: przeciętny. Barbara Bach sztuczna i słaba aktorsko. Film po prostu jest taki sobie. Momentami nudny.
jeśli twoje dziecko najbardziej na świecie kocha filmy, a ty najbardziej na świecie kochasz swoje dziecko, to kup mu cinema speculation - w świątyni, rozdział 01:
Spielberg’s command of Jaws showed how clumsy and badly timed most studio genre films were (Logan’s Run, Airport 1975, Towering Inferno, the ’70s James...
Według mnie najlepsze 3 Bondy to: " Szpieg który mnie kochał ", " Moonraker" oraz " Casino Royale " z Danielem Craigiem. Piszcie jakie są ulubione wasze 3 Bondy.
Obejrzałem ostatnio na TVP1, jak co tydzień zresztą, kolejną część Bonda - tym razem był to film "Szpieg, który mnie kochał". To chyba jedyny Bond z Rogerem Moore, który był nagrany bardziej na poważnie, bez jakichś nierealnych odchyłów w fabule. No, może z wyjątkiem wątku z tą wyspą Stromberga, albo z kultową już...