tak wszedłem, patrzę i nie wierzę własnym oczom - reżyser "Męskiego sportu", producent "Chucka" a tu 4 gwiazdki.
i wy się dziwicie..? poza tymi dwoma tytułami które wymieniliście, nie zrobił nic a nic godnego uwagi... a za to co zrobił z T4... brak słów... z całym szacunkiem, ale nie ma się co spuszczać nad reżyserem, który zrobił, aż 1 dobry film... i może dlatego ma ocenę aż 4...
pozdrawiam
Nic więcej dobrego nie zrobił? o_O
Ja oglądałem Terminatora i uważam że był niezły.
Korn: Who Then Now - jako były fan KoRna uważam że dokument bardzo dobry.
Chuck - przyjemny serialik, miło się ogląda.
Supernatural - IMO genialne!
Totalnie nie rozumiem czemu ludzie go tak krytykują. Chyba mylą go z Uwe Bollem o_O
A ode mnie McG ma ocenę 8/10. I mam nadzieję że pokaże jeszcze ludziom wiele porządnych filmów i seriali.
I mam szczerą nadzieje! Tak, jeśli dostane T5 na poziomie T4 będę zadowolony - kawałek solidnego kina akcji, w dodatku nie tak infantylny i durnowaty jak Transformers i sztucznie "pogłębiony" ideologią jak Matrix 2 i 3. Takiego kina "średnich" lotów, które cieszy tylko oko też nam trzeba ;]
Tyle, że "Terminator" to było kina akcji wysokich lotów aż do 2003. Nie można podpinać się pod każdą słynną serię i robić "średnich" lotów filmy. To znaczy można, ale to smutne.
Po pierwsze - odkopałeś moją wypowiedź sprzed prawie 4 lata, także gratuluje, dostajesz dyplom archeologii, oto Twoja łopata: http://ziemianarozdrozu.pl/i/upload/spoleczenstwo-jacy-jestesmy/lopata.jpg
Po drugie, Terminator przestał być kinem akcji wysokich lotów od trzeciej części i będę się bił do upadłego, że ta czwarta przebiła słabiutką trójkę o kilka długości. Możecie się ze mną nie zgadząc, możecie się zapierać, zasłaniać Arnoldem - ja zdania nie zmienie, tak jak nie zmieniłem go od 2009 roku. Dziękuje za uwagę.
Nigdzie nie napisałem, że nie przebiła. Ale to nie czyni jej niczym lepszym i niczym bardziej potrzebnym. A skoro Terminator raz został zdeptany, to nie znaczy, że trzeba go jeszcze dobijać.
Tylko, że Ocalenie minimalnie podniosło markę z ziemi. Fakt, że na klęczki, ale jest podbudowa. Gdyby wziął się teraz za to ktoś, kto się zna na rzeczy, to mógłby pociągnąć historię w dobrą stronę. Wolę klęczącą niż leżącą serię.
Ten kto da mu T5 do zrobienia chyba będzie niespełna rozumu po tym co z T4 zrobił (właściwie powinno być nie T4 tylko Transformers 1 1/2). 1/10 za zniszczenie legendy Terminatora (i już niestety nic tego nie zmieni).
we are marshal jest bardzo dobrym filmem. a co do chuck i supernatural, to on jest tylko producentem.
naszczescie nie bedzie juz rezyserowal, ani mial nic wspolnego z terminatorem. pozatym wg wszystkich
fanow T4, jest niezalezna produkcja, ktora oprocz tytulu nie ma nic wspolnego z oryginalna trylogia!
pozatym Mr__Pink skoro uwazasz, ze terminator to tylko film akcji, to zobacz sobie go za jakies 5-10 lat jak
dorosniesz i zrozumiesz przedewszystkim!
Dorosnąć najpierw powinieneś Ty i przestać napadać na ludzi, którzy mają inne zdanie niż Ty :) I powinieneś nauczyć się czytać ze zrozumieniem :) Napisałem, że Terminator 4 to tylko film akcji, o jedynce i dwójce nie mówiłem ani słowem :) Uważam ten film za solidne kino akcji, zdecydowanie lepsze od części trzeciej, która była parodią, profanacją i kpiną z poprzednich części. Czwórka, pomijając że to tylko kino akcji, nie kpi z poprzednich części, zawiera wiele smaczków i pokazuję z jak wielkim szacunkiem podszedł do pracy reżyser. Dziękuje za uwagę :P
Chyba przekroczyłem jakiś ustawowy limit wyrażeń "kino akcji" i "film akcji" w moim poprzednim poście :D
co innego jest miec inne zdanie, a co innego plesc glupoty. tu akurat masz racje nie uwaznie przeczytalem,
sorry :)
kino akcji to jest transformers, uprowadzona itd. t4 byl dla mnie parodia, bo ani nie trzymal sie kupy z
poprzednimi czesciami, ilosc bledow byla tak duza, ze dfalo sie zauwazyc to za pierwszym razem, mcg chcial
zarobic kase, a nie dosc ze mu to nie wyszlo, to jeszcze polozyl wytwornie na lopatki, co jest zalosne!
t4 jak dla mnie nie moze nawet stac na polce w wypozyczalni obok t3, bo mu nie dorownuje (a 3 byla
najgorsza z calej trylogi)
A więc jeśli uważam T4 za niezły film akcji to już plotę głupoty? Czy przypadkiem "plecie głupoty=ma inne zdanie niż ja"? W temacie o T4 już podałem masę argumentów, czemu 3 jest zdecydowanie gorsza niż 4, ba, nawet zauważyłem i wypisałem wady 4, więc nie uważam się za "zaślepionego fana". Sam uważam, że 4 nie dorównuje jedynce ani dwójce w żadnym calu, ale trójkę przebija już w każdym.
McG to nie ta liga co Spielberg czy Cameron. Jednak są jeszcze gorsi reżyserzy od niego jak Uwe Boll czy M. Night Shyamalan. ( nie licząc Szóstego Zmysłu). McG nakręcił przecież też niezły film Męski Sport czy Aniołki Charliego cz.1 też dało się obejrzeć . Co do T4 to po prostu przerósł go temat a i producenci dołożyli swoje do koktajlu wyznaczając kategorie PG13 zamiast kręcić pod R.
jedynie co dobrego nakrecil to meski sport oraz jeden dobry film wyprodukowal czyli stay alive. tak pozatym to m.n.s. jest calkowicie z innej ligii, bo kreci calkowicie inne filmy.
srednia filmow dla mcg to 3,5!