Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Elektra - 8 2 - Grek Zorba - 7 3 - Niedzielne przebudzenie - 6 4 - Ifigenia - 6 5 - Stella - 5 6 - Dzień, w którym wypłynęła ryba - 4